INTERAKTÍV ÉLMÉNY HÁZHOZ-SZÁLLÍTÁS: OTTHONKONCERT – ONLINEKONCERT

INTERAKTÍV ÉLMÉNY HÁZHOZ-SZÁLLÍTÁS OTTHONKONCERT – ONLINEKONCERT Hazánkban elsőként, egyedülállóan otthonába visszük a zenei élményt!...

Fordító - Translate

2019. február 18., hétfő

Interaktív Utazás a Művészi Zene Világában - MŰVÉSZI ZENE KÖR – Koncertpedagógiai Előadássorozat Beszámoló IV.Évad


Interaktív Utazás a Művészi Zene Világában
- MŰVÉSZI ZENE KÖR – Koncertpedagógiai Előadássorozat Beszámoló IV.Évad

Főtámogató:










MŰVÉSZI ZENE KÖR - Domokosné Mezei Katalin koordinálásával működő - Tehetségmenedzselő szervezetünk projektcsoportjával a 2018. év Szeptembertől Novemberig tartó időszakában – az Interaktív Utazás a Művészi Zene Világában címűközművelődési és közönségnevelési feladatokat is ellátó koncertpedagógiai előadássorozatunkkal – a megyeszékhely kulturális vonzáskörzetétől távol eső, kulturálisan szegregált intézményei részére - biztosítottunk magaskultúra-közvetítő - a művészi zene népszerűsítését célzó - esélyteremtő programokat.
Az idei előadások során már nem volt tapasztalható az előző évekhez képest jellemző kulturális különbség, a tanulók - a művészetterületet érintő - kollektív tudása és viselkedéskultúrája átlagos szintű volt.
Az általunk használt korszerű vizuális élményeszközök különösen vonzóvá tették a magaskulturális előadásunkat, megkönnyítve ezzel a befogadást minden részt vevő művészet-felhasználó számára.
A mai tanulók generációi idejük legnagyobb részét a digitális térben töltik, így sok fontos értékkel nem kerülnek kapcsolatba, mert nem tudják, hol kereshetik ezeket a tartalmakat.
Összességében idén is megállapítható, hogy a debreceni általános iskolás gyermekeknek kevés lehetősége van magaskultúrával találkozni és megfelelő minőségben értékelni azt, így az ilyen irányú tudásuk és tapasztalatuk is elenyésző.
            A MŰVÉSZI ZENE KÖR alkotó- és előadó-művésztanáraiként hivatásunkból adódóan is hisszük és valljuk is, hogy a magaskultúra-közvetítő tevékenységünk – a széleskörű befogadásnak - kedvező időben és helyen valósul meg, hiszen a tömeg- és multikulturális hatások egyre erősödnek a nemzeti hagyományokkal és európai értékekkel szemben.
            Az előzetes terveink alapján – az elmúlt évekhez hasonlóan – digitális háttérrajzokkal kívántuk vizuálisan támogatni az előadásokat, ami az idei évadban – a festőművész munkatársunk egészségi állapotának tartós leromlása miatt – digitális prezentáció formájában történt meg.
További személyi változás volt a zongorakísérő személye is, aki néhány hónapja csatlakozott szervezetünkhöz, de azóta elhivatottan segíti munkánkat készséges és professzionális szerepvállalásával.

A Nemzeti Kulturális Alap megtisztelő támogatásával megvalósuló újabb előadásturnénk során első alkalommal 2018. Október 3-án, a Zene világnapját követően a Debreceni Vénkerti Általános Iskola és AMI tanulói és pedagógusai előtt adtuk elő programunkat.
Az előzetes egyeztetések alapján azzal a kéréssel fordultak hozzánk, hogy – az intézmény művészeti beállítottságára és a nagy tanulói létszámra való tekintettel – két előadást tartsunk meg az iskola aulájában, amelyet érkezésünkre lehetőségeiknek megfelelően előkészítettek, amely kérést készséggel teljesíteni tudtunk.
            Az előadások fogadtatása rendkívül kedvező volt, az élő digitális háttérvideó élményhatása minden várakozásunkat felülmúlta, annak ellenére is, hogy a művészeti iskolás növendékek naponta találkoznak kreatív művészeti eszközökkel és módszerekkel.
Az előadás végén fokozott kedvességgel fordultak hozzánk mind a vezetők, a pedagógusok és a tanulók is, akik – a kórusvezetőkön és énektanárokon keresztül – kérték a segítségünket a munkájuk fejlesztéséhez.

A Művészi Zene Kör a Debreceni Vénkerti Általános és Művészeti Iskolában



A harmadik sikeres előadásunkat 2018. Október 11-én a Debreceni Szoboszlói úti Általános Iskola tornatermében tartottuk meg, magas érdeklődés és segítségtöbblet mellett.
Az iskolai rendezvények sokasága mellett nehéz feladat volt megfelelő időpontot találni előadásunk számára, azonban a befogadó intézmény készséggel szabaddá tette a helyszínt a megbeszélt időpontra.
A technikai feltételek adottak voltak, hogy az előadáshoz szükséges – és a professzionális előadóktól elvárható – összeszedettséggel kezdjük meg az előadást.
A helyszín különleges, útelágazásszerű előkészítő berendezése lehetővé tette az előadói mozgástér fokozott dimenzionálását, így a hangszerbemutatók során a közönség egészen közelről megszemlélhette az adott hangszer apróbb részleteit is és az előadókkal is közelebbről megismerkedhettek.
A vezetők elmondása szerint rendkívül kevés forrásuk van a magaskulturális eseményeken történő megjelenésre, de ingyenes előadásokat már gyakrabban fogadnak, azonban ezek színvonala a legtöbbször nem megfelelő, tematikusan nem illeszkednek a köznevelési tananyaghoz és a művészi igényű zene sem jelenik meg műsorukban, ami következménye, hogy a tanulók nehezen zökkennek vissza az előadás utáni tantermi anyagokhoz, sok fegyelmezési többletfeladatot adva ezzel a nevelőknek.
Előadásunk során – elmondásuk szerint – kiváló hatással volt a művészi zene a hallgatóságra, megnyugtatta őket és kiegyensúlyozottabbá váltak már néhány ütem hallatán.
A zene világnapját követően megrendezésre került előadásunkat az intézmény belső rendezvényeként is népszerűsíteni tudta, így kiváló referenciává vált a későbbi értékmegosztáshoz.
Egy újabb előadással a továbbiakban is számítanak ránk, hiszen eddig csak a szervezetünk magaskulturális tevékenységeinek jóhírével találkozhattak, intézményre szabott interpretációnk nagy érdeklődés és élményátadás mellett zajlott, így professzionális előadóművészként a szükségleteknek megfelelően terjeszthettük ki szerepvállalásunkat.

A Művészi Zene Kör a Szoboszlói úti Iskolában



A negyedik előadás a Debreceni Dózsa György Általános Iskola tornatermében,
2018. Október 17-én valósult meg.
Nagy örömmel fogadták, hogy kiválasztottuk intézményüket az előadásunkon történő részvételre és izgatottan vártak minket a helyszínen, amelyet felkészítettek az előadás fogadására.
A helyszíni előkészületek során a – hangtechnika kivételével a - technikai feltételeket is biztosította az intézmény, ami nagy segítség volt számunkra, hiszen így a legmagasabb szintű művészi teljesítményt nyújthattuk a színpadon. 
Mivel előadásunk közvetlenül megelőzött egy helyi tematikus programot, az intézmény ehhez kapcsolódóan rögzíthette azt.
            A zeneművészet az iskolában moduláris rendszerben szakkörként is megjelenik, az általunk megosztott magasművészeti információk kiváló illeszkedést találtak a műveltséget kiemelten támogató intézmény tanulói és pedagógusai körében.
Fegyelmezési feladatunk ezen a helyszínen sem akadt, még a közös énekléseket követően sem, így az eddigi tapasztalatainkhoz hasonlóan megerősítést nyert a művészi zene figyelemfokozó hatása.
Az új ismeretek átadása a magasművészet személyiség- és közösségformáló erejével társulva elmélyültebbé tette a közönség kollektív tudását, tehát a művészi zene pozitív üzenetének megosztásával hosszú távon megerősödhet a fiatal – kizárólag a digitális térben aktív - generációk helyes értékrendje.
            Az előadás végén a résztvevők örömmel fordultak hozzánk, majd később mind a tanulók, mind a nevelők jó kedvűen, lelkesen távoztak, így - annak tudatában, hogy szakmai küldetésünk és társadalomkulturális szerepvállalásunk ismét egy szélesebb körben kiterjedhetett – előadóként mi is elégedetten búcsúzhattunk az intézménytől, a legközelebbi találkozásig.

A Művészi Zene Kör a Dózsa György Általános Iskolában


Az előadásturné ötödik, végső állomása a Hajdúböszörményi Baltazár Dezső Református Általános Iskola volt, ahol 2018. November 15-én tarthattuk meg interaktív koncertpedagógiai előadásunk, amelyet az iskola melletti Református Templomban tartottunk meg.
Tekintve, hogy az intézmény a templomi rendezvényekre van berendezkedve, sem technikai, sem fegyelmezési problémánk nem akadt, a tanulók és pedagógusok által megszokott környezet miatt.
A különleges helyszín egészen szokatlan keretfeltételeket biztosított az előadás számára, hiszen mind a közösségi tér minősége, mind az akusztikai sajátosságai különösen meghitté tették az interpretációt.
Rendkívül nagy érdeklődést mutattak a tanulók a bemutatott hangszerek iránt, azonban a zenetörténeti korszakok tekintetében kissé tájékozatlanok voltak, így - a közismereti tananyag kiegészítésére is alkalmasan - valóban hasznosnak találták a pedagógusok is az előadást.
A tanulók a neveltségi szintjükből és az énekes liturgiával történő gyakori találkozásukból adódóan könnyen alkalmazkodtak az interaktív feladatokhoz és a közös énekléshez is.
Esetükben a művészi zene gyakorlati illeszkedése kimagaslóan megjelenik, így ismeretmegosztásunk révén tudatosan alkalmazhatják a művészi zene jótékony hatásait tanulmányaik során.
Az előadást csak egy rendkívüli esemény zavarta meg, amikor ez egyik osztály az előadás vége előtt gyors iramban távozott, feltételezhetően a mindennapos testnevelés órára történő előkészületek miatt.
Az előadás után élmény volt látni a sok mosolygós tanulót és az örvendező tanárokat, akik többször is kifejezték hálájukat a búcsúzás alkalmával.


A Művészi Zene Kör a Hajdúböszörményi Baltazár Dezső Református Általános Iskola
tanulói körében a helyi Református Templomban



Domokos János Antal
Trombitaművész-tanár, Karmester, Zeneszerző, Szövegíró,
Szakvizsgázott pedagógus, Közoktatási vezető,
     a Művészi Zene Kör tehetségmenedzselő szervezet és
az Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia vezetője



Debrecen, 2018. November 17.

2018. december 26., szerda

BOLDOG KARÁCSONYT!!!


BOLDOG KARÁCSONYT!!!

🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌


2018. november 25., vasárnap

Megjelentek karácsonyi ARM különkiadásaink 🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌

 Megjelentek karácsonyi ARM különkiadásaink 🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌


Megjelentek karácsonyi ARM különkiadásaink 🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌


 



Forduljon hozzánk bizalommal az ünnepi időszakban is és rendeljen eredeti ARM kottát, 
bármilyen személyre szóló igényt készséggel teljesítünk!


Megrendelés vagy Érdeklődés leadása: artisticmusic.arm@gmail.com


Szerezze meg az élményt,
legyen Öné a valódi érték!

ARM - "Valódi Érték
Maradandó Formában"
http://artisticmusic-arm.blogspot.com/2018/11/megjelentek-karacsonyi-arm.html

2018. november 1., csütörtök

2018. július 14., szombat

Zárókoncert az ALMA - Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémiában

Zárókoncert az ALMA 
- Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémiában


Az ALMA – AlternatívLehetőségek Művészeti Akadémia előadásai a COncerto DEbrecen DALHÁZ Projektdivízió részeként Debrecenben két telephelyen 2017. Augusztusában kezdődtek el.
A sikerre előzetesen Domokos János Antal – programalapító és intézményvezető - Domokos Módszer Keretrendszer - a köznevelésben és azalternatív művészetoktatásban alkalmazható digitális zenei edukációslehetőségek címmel nemzetközi jogvédelem alá vett zenepedagógiai módszerei adtak garanciát.
Minden előzetes várakozást felülmúlva ötvennél is több résztvevővel kezdték el a munkát a többdiplomás professzionális művésztanárok Domokosné Mezei Katalin koordinálásával, akik elsajátították a kreatív, innovatív digitális zeneoktatási módszerek támogatásával megalkotott egyedi, progresszív edukációs programot.
Az előadástervek a közismereti tanulmányokhoz igazodva kerültek kidolgozásra, ennek ellenére a kitartás- és a szabadidőhiány több, mint tízfős fluktuációt eredményezett tanévvégére, ami viszont a megmaradt résztvevők teljesítményét erősítette, sikerélményüket fokozta, hiszen a csoportok elveszítették hátráltató tényezőiket.
A Zárókoncerten öt proaktív és a közös produkciók iránt felelősséget vállaló csoport mutatkozott be legújabb műsorával: az Allegro, a Brillante, a Cantabile, a Dolce és az Espressivo közösségi zenecsoport.
Tekintve, hogy a fiatal előadók az Adventi koncerten néhány hónap közös gyakorlás után már bemutathatták műsorukat, a tanévvégi Zárókoncerten már színpadi gyakorlattal megerősödve interpretálhatták az újonnan tanultakat, a szülők nagy örömére.
            Az Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia előadásai olyan lokális dimenzióban valósulnak meg, ahol a hagyományos művészetoktatás közvetlenül nem elérhető – a széleskörű érdeklődés hiánya, vagy az izolált elhelyezkedés, esetleg a szigorú befogadó-intézményi szabályozás miatt – az edukációs előadásaink kiemelt többletértékkel bírnak a közösségek kulturális életében, hiszen magaskulturális programszolgáltatással és megjelenési lehetőségbiztosítással is támogatják a teljes közösségi hálót.
Ez az alapfeltétele Művészeti Akadémiánk és előadóink általános megbecsültségének és a progresszív tevékenységek, valamint a professzionális tehetségmenedzselés továbbfejlesztésének egyaránt.
A növekvő érdeklődés vezetőként motiválttá tesz, hogy küldetésünknek megfelelően minden tehetségnek biztosítsunk részvételi lehetőséget tehetségmenedzselésiprogramunkban, a kiemelkedő tehetségeinknek egyedi ösztöndíjprogramunk biztosít támogatást.
Gyakornokiprogramunk a szakmai utánpótlás folyamatos támogatását szolgálja, annak érdekében, hogy korszerű sikerélményekkel, sokoldalú élménytapasztalatokkal és naprakész kihívásokkal gazdagodhasson életpályájuk.
Hosszútávú céljaink között szerepel, hogy hallgatóink szolgálatába állítsuk tudásunk, tapasztalataink, eszközeink és módszereink, hogy a legtehetségesebbek sikerkövető megmérettetéseken eredményesen szerepelhessenek.

KÉPEK:
 


Domokos János Antal
Trombitaművész-tanár, Karmester, Zeneszerző, Szövegíró,
Szakvizsgázott pedagógus, Közoktatási vezető,
     a Művészi Zene Kör tehetségmenedzselő szervezet és
az Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia vezetője


KORTÁRSMŰVÉSZEK KORTÁRSMŰVÉSZETBEN Élményhangverseny-sorozat Beszámoló


KORTÁRSMŰVÉSZEK KORTÁRSMŰVÉSZETBEN
- MŰVÉSZI ZENE KÖR – Élményhangverseny-sorozat Beszámoló

Támogató:


A Kortársművészek kortársművészetben élményhangverseny-sorozat Művészi Zene Kör tehetségmenedzselő szervezetünk legújabb kezdeményezéseként került megalkotásra azzal a szándékkal, hogy a debreceni közönség folyamatosan találkozhasson a magaskultúrával.
Az eredeti koncepció szerint élményhangversenyeket terveztünk Domokos János Antal zeneszerző műveiből, Csíki András költő, melyet a Nemzeti Kulturális Alap Zeneművészet Kollégiuma hivatalos hozzájárulásával szervezhettünk tovább.
Eredetileg a debreceni Kistemplom szolgált volna helyszínéül mindkét eseménynek, azonban a templom felújítási munkáinak előkészítéséből fakadó akadályoztatás miatt a második hangverseny szervezése a templom Gyülekezeti termében vált lehetővé.
            Az alapfeltételek megváltozását követően rugalmasan újraterveztük a hangversenysorozatot, hiszen a nagyobb előadói apparátusok szereplése már nem volt megoldható, így a kamaracsoportok interpretációs potenciáljainak megfelelően választottuk meg a hangverseny-repertoárt.
A professzionális alkotó- és tervezőmunka eredményeképpen több illeszkedési pontot is találtunk a program összeállításához, hiszen a már hagyománnyá vált ősbemutató előadásunk mellett a gyermek- és a felnőtt előadói korosztály is kihívásokban és sikerélményekben gazdagon mutathatta be műsorát a kortárs élményekre vágyó – széles generációs és társadalomkulturális közegből érkező - közönségnek.
A kamarazenei produkciók mellett duók-triók, szólódarabok és közös énekléssel megszólaló kórusdalok is bemutatásra kerültek, így – az előzetes elképzeléseken túlmutatva – meglepően változatos, tematikusan sokoldalú, előadói siker- és hallgatói komplexélmény-gazdag élményhangversennyé vált mindkét alkalom.
            A közönség részéről komoly támogatást élveztek az előadók, így szervezőként szorgalmaztuk a rendhagyó megoldások megjelenését. Az egyik ilyen módszer a hangverseny alatti szabad helyváltoztatás volt, amit nagy örömmel fogadott a közönség és bárkinek lehetősége nyílt az előadókhoz és a festőművészeti alkotáshoz is személyesen közel kerülni.
A másik módszerünk a Gyülekezeti terem családias atmoszférájához illeszkedett, ugyanis a közönséget étellel és itallal is megvendégeltük, amit szintén nagy örömmel – zavartalan körülmények fenntartása mellett - elfogyasztottak a kompozíciók előadásai alatt.
            A Művészi Zene Kör művésztanárai nevében őszintén írhatom, hogy nagy büszkeséggel töltött el bennünket, hogy előadóként és művésztanárként is hasznosan megmutatkozhattunk, így a fiatal művésztehetségek személyreszabott gondoskodás mellett szerezhettek bemutatkozási lehetőséget és színpadi gyakorlatot, valamint a közönség is közelről megtapasztalhatta és a tudatosítás révén megérthette a kortárs művészeket foglalkoztató – a személyes és a digitális tér együttállásából származó – alkotói témákat.
            A hangversenymarketing proaktív része volt a lokális média bevonása a széleskörű hírterjesztésbe. Sajnos a sajtóprotokoll kizárólag az újdonságokra érzékenyített, így – szakmai megbecsültségünk révén ingyenes formában - csak a hangversenysorozat első alkalmáról voltak hajlandóak hírt adni, fantázianéven.
            A korszerű platformokat felhasználva a szakmai fórumokon, a köznevelési és közművelődési csatornákon, a közösségi oldalakon, a közönségcsoportokban, a videómegosztókon és szakmai blogjainkon – a digitális elemzések alapján - összességében többtízezer érintett internetfelhasználó érhette el élményhangversenyünk témáját megosztó bejegyzéseinket.
Tekintve, hogy a pályázati forrásból kizárólag az ingyenes médiajelenlét informális és a személyes közreadás nonformális változata vált elérhetővé, alapvetően sikeresnek értékeljük a megosztási terjedést, még a ráfordított többletidő- és energia-erőforrások tekintetében is.
            A művészi összetartozás- és megbecsültség-érzet két innovatív ötlet segítségével is fokozódhatott kortárs alkalmainkon. Az egyik maga a képzőművészeti alkotás jótékonysági formájú felajánlása, a másik az esemény-kitűzők használata volt, ami mindkét esetben – a személyes hasznosuláson túl – közösségi értékű eredményeket is hozott.
            Hosszú évek óta kísérletezünk egyfajta ”fogyaszthatóbb”, vagy közkedveltebb nevén ”befogadhatóbb” magaskultúra-közvetítés megvalósításán, ami az utólagos személyes elégedettség-mérésekből egyértelműen kiderült, hogy a sok újdonság-élmény együttes alkalmazásával a Kortársművészek kortársművészetben élményhangverseny-sorozat alkalmain sikerült.
A helyi közönség érdeklődése végre a kortárs művészi kifejezőeszközök és módszerek felé irányulhatott, amellyel hosszú távon egy felelősségteljesebb, nemzeti kultúránk iránt érzékenyített viselkedésmodell is kialakítható, széles körben felkeltve az érdeklődést a napjainkban élő és alkotó művészek mindennapokban is hasznosítható művészeti alkotásai és előadásai iránt, amelyek segítségével a közösségi és a személyes élet egyaránt a minőségi, tudatosan alkotó és közösségi tekintetben is hasznos cselekvő irányba mozdulhat el.
            Szándékaink szerint továbbra is támogatjuk ezt a folyamatot projektelőadásainkkal, valamint kortárs alkotásainkkal és nagy megtiszteltetés, hogy a Nemzeti Kulturális Alap a következő évadban is segíti hagyomány- és értékteremtő tevékenységeinket.
   
A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN I. Élményhangversenyének plakátja



Ősbemutató előadás


 
Művésztehetségek bemutatkozása

 Kortársművészek élményelőadása


A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN I. művészei



A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN I. jótékonysági alkotása


A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN II. Élményhangversenyének plakátja


Kamaraprodukciók


Közös éneklés


 
Művésztehetségek bemutatkozása


A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN II. művészei


A KORTÁRSMŰVÉSZEI KORTÁRSMŰVÉSZETBEN II. közösségi kitűzői

Médiamegjelenés:

Európa rádió Svédasztal 2018.04.13. 15:10


Programértékelés:
MŰVÉSZI ZENE KÖR - KONCERTPEDAGÓGIAI SZTENDERDSZEMPONTOK
I. Lehetőség
A nemzeti és az egyetemes magaskulturális hagyományok továbbörökítése korszerű művészi eszközök és módszerek segítségével.
II. Erősség
Gyakorlati szempontok szerint használható, korszerűen értékes művészi tartalom, valamint személyiség- és csoportfejlesztő tapasztalatok sikeres közreadása audiovizuális megerősítéssel.
III. Gyengeség
A megváltozott alapfeltételek sztenderdizálhatatlansága eltérő művészeti hatásokat eredményezhet. 
IV. Veszély
Folyamatosan ismételt információátadás nélkül nem válik tudatossá a kultúramegőrzés és a műveltség-felhasználás a közönség részéről.
V. Művészi érték/
Üzenet
Korszerű műveltségfaktor élményszerű kialakítása lokálisan meghatározó kortárs alkotók művészetén keresztül.
VI. Korszerű szerepvállalás
Az infokommunikációs kor elvárásai szerint történő magaskultúra-közvetítés, interaktív közönségnevelés, széleskörű nemzeti és egyetemes értéknépszerűsítés az információs zajártalom mérséklésével.
VII. Célközönség
Korosztályfüggetlen
VIII. Motiváció és inspiráció
A különböző társadalmi és műveltségi környezetből érkezett közönség számára egyaránt értékes információk biztosításával - a kulturálisan ingerszegény környezetben nevelkedő gyermekek aktív közösségi tevékenységekre való motiválása és a kulturálisan ingergazdag környezetben nevelkedő gyermekek kreatív alkotófolyamatokra való inspirálása – hosszú távú élményhatást gyakorolt, a magas értékfaktorú – művészi zene felhasználásának népszerűsítésével történő - személyiségfejlesztés segítségével.
III. Interaktivitás szintje
Az élmény-hangversenysorozat közös élményekkel, siker- és komplexélmény elmélyítő megoldásokkal, élménytematikus formában - a közönséget aktívan foglalkoztató, motiváló formában – zajlott.
X. Elégedettség-mérés
Az előadások után lehetőség nyílt a szakmai - elégedettségméréshez és értékeléshez szükséges – tapasztalatok, élmények megosztására, melyek – a minőségbiztosítást és továbbfejlesztést célzó - felhasználása elengedhetetlen a művészi zene széleskörű népszerűsítésének érdekében.


ÖSSZEFOGLALÁS:

A Kortársművészek kortársművészetben hangversenysorozat - Domokos János Antal zeneszerző műveiből, Csíki András költő, V. Szabó Ildikó festő és fiatal alkotó- és előadó-művésztehetségek közreműködésével – kiemelt célja a kortárs művészeti szakmai kapcsolati háló kiterjesztése, a tapasztalt művészek szakmai tartalommegosztása és a fiatal művésztehetségek bemutatkozási lehetőségének biztosítása volt, amely irányított keretek között sikeresen megvalósult.
            A Művészi Zene Kör megalakulásakor célul tűztük ki – a tehetségmenedzselés mellett – a művészi zene népszerűsítését, azon belül a kortárs zene interpretálását, ősbemutató hangversenyek keretein belül.
Szervezeti kereteken belül az elmúlt években több alakalommal is rendeztünk ősbemutató hangversenyt városi és saját rendezvényeken, többek között Domokos János Antal saját műveiből.
            A Művészi Zene Kör alapító művésztanáraiként 2004 óta ápolunk szakmai kapcsolatot a régió köznevelési intézményeivel, amelyet 2015-ös szervezetté alakulásunk óta nagymértékben elmélyítettünk, így szándékaink és közönségnevelési szerepvállalásunk szerint – hallgatóként - nagy létszámú tanulói közönség is részt vesz a hangversenysorozatainkon.
A Nemzeti Kulturális Alap megtisztelő pályázati forrássegítségének köszönhetően a közönség részére ingyenesen biztosíthattuk élményhangverseny-sorozatunkat, amely kiemelten sikeres programjává vált a lokális dimenzióban a kortárs művészet iránt érdeklődő közösségnek.
A Kortársművészek Kortársművészetben című élményhangverseny-sorozatunk alkalmával személyesen és érzelmileg is sok emberhez közel kerülhettünk, így a sikeres megvalósításához nyújtott pályázati forrásbiztosításért és a támogató kapcsolattartásért - a továbbiakban hasonló kondíciókkal és potenciállal elindított koncertpedagógiai programjaink pozitív elbírálásában bízva – kiemelten hálás köszönettel tartozunk a Nemzeti Kulturális Alapnak megtisztelő támogatásáért, amellyel lehetővé tette, hogy a közönség ismételten ingyenesen juthasson hozzá az általunk képviselt és oly nagy becsben tartott, védelmezve óvott magaskultúrához.

Debrecen, 2018. Július 13.                                                               
Domokos János Antal
Trombitaművész-tanár, Karmester, Zeneszerző, Szövegíró,
Szakvizsgázott pedagógus, Közoktatási vezető,
     a Művészi Zene Kör tehetségmenedzselő szervezet és